Możesz zwrócić produkt w ciągu 100 dni od odebrania zamówienia.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić produkt pomiędzy 1. a 14. dniem, upewnij się, że produkt jest kompletny, nieuszkodzony i nieużywany, tzn.:
posiada wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które były na nim umieszczone w chwili otrzymania produktu,
był używany wyłącznie do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcji.
Jeżeli te warunki nie są spełnione, odstąpienie od umowy i zwrot produktu nie będą możliwe.
Przejdź do swojego konta lub zaloguj się do niego, wybierz zamówienie z listy i postępuj zgodnie z instrukcjami.
ZALOGUJ
Paczkomat InPost 24/7
Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Znajdziesz go również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod jest ważny przez 14 dni.
Zobacz mapę Paczkomatów InPost 24/7
Weryfikacja przesyłki
Gdy Twój zwrot do nas dotrze, sprawdzimy, czy zgadza się on z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail. Na weryfikację mamy 14 dni, ale zazwyczaj trwa ona zdecydowanie krócej.
Zwrot środków
Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy Twój zwrot:
BLIK/Przelewy24/PayPo/PayPal/karta/Apple Pay/Google Pay - tą samą metodą, którą opłacono zamówienie
płatność przy odbiorze - zwrot na konto podane w formularzu online
Sklep stacjonarny
Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym.
Weź ze sobą dowód zakupu (paragon) i zanieś produkt do sklepu stacjonarnego. Na miejscu obsługa poprosi Cię o wypełnienie formularza zwrotu.
Ważne: Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.