Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu/reklamacji/odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni

Zakupiony produkt  ma gwarancję producenta na postawie dokumentu zakupu lub płatności (24 miesiące). Reklamacje   wraz z opisem uszkodzenia/wady produktu jeśli takie pojawi się w trakcje użytkowania oraz z xero dokumentu zakupu/płatności  należy odesłać  na adres: Heljos Sp. z o.o.  Brzeska 172 21-500 Biała Podlaska 833424427. Reklamacje klient odsyła na swój koszt.

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Alebre.pl
Brzeska 172
21-500 Biała Podlaska
833424427

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Alebre.pl
Brzeska 172
21-500 Biała Podlaska
833424427

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Uszkodzenie przesyłki

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki  lub zawartości paczki należy niezwłocznie poinformować sprzedającego o uszkodzeniu. Zalecamy sprawdzania stanu zawartości paczek przy odbiorze i spisanie protokołu uszkodzenia abyśmy jak najszybciej mogli  wymienić uszkodzony towar lub zwrócić pieniądze.