Czas i koszty dostawy

Firma    Heljos sp. z o.o.
KRS        0000267777
NIP         5372435487

Adres przedsiębiorstwa   ul. Brzeska 172-12-500 Biała Podlaska
Adres do reklamacji         ul. Brzeska 172-12-500 Biała Podlaska

 

Koszty dostawy

W przypadku dostawy kurierskiej, paczki dostarczane są pod podany w zamówieniu
 adres w ciągu 24 godzin od wysyłki. Oczywiście zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia
 terminu dostawy, ale tylko w nietypowych sytuacjach (np.: konieczność sprowadzenia
 towaru od producenta). Kurier dostarcza paczki w godzinach: 8.00 - 18.00.

 

 
Poniżej przedstawiamy tabelę opłat i skróconą informację na temat tego, jak wygląda dostawa. 
Koszt przesyłki jest różny w zależności od wagi przesyłki.

                DPD  

 

 

waga od  waga do           cena - przedpłata cena pobranie
0 kg 30 kg                     15 zł        17zł
       
       

 

 
waga od  waga do           cena - przedpłata cena pobranie
0 kg 25kg                 10,5 zł      12,5zł
       

 

  

 
waga od  waga do           cena - przedpłata
0 kg 30kg                   12 zł
 
waga od  waga do           cena - pobranie
0 kg 30kg                      14 zł

 

 

Wysyłka za granice Polski po wcześniejszym kontakcie ze sklepem w celu ustalenia kosztów dostawy.
   
Reklamacje:
 Kupujący może  reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@heljos.info , lub w formie pisemnej na adres Heljos sp. z o.o., ul. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zakupu stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.


Prawo odstąpienia od umowy

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [adres e-mail]. Towar, z zakupy którego chce zrezygnować należy przesłać  na adres firmy: u. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska.

Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wypełnić i odesłać  na adres firmy. Oświadczenie powinno zawierać:

..................................
[adres sprzedającego]

 Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Do Odsyłanego produktu prosimy dołączyć dokument zakupu (paragon, FV)

Koszt zwrotu rzeczy    

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Sprzedawca zwraca kupującemu koszt towaru wraz z kosztem dostawy produktu, ale tylko do wysokości najtańszego oferowanego przez przedsiębiorcę sposobu dostarczenia np. jeżeli kupujący wybrał  przesyłkę kurierską jako sposób dostawy która kosztowała  20 zł , a sprzedający oferował dostarczenie także pocztą za 9 zł, to kupujący może żądać zwrotu tylko 9 zł 

Brak możliwości odstąpienia od umowy   

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  •  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad    

Oświadczamy że zobowiązujemy się dostarczyć sprzedawany produkt bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Sklep internetowy Shoper.pl